Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Υπουργικό «ψαλίδι» στις σκηνές της ιερατικής οργής


Το ΥΠΠΟ αφαιρεί τα σημεία της ενημερωτικής ταινίας για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που προκάλεσαν την μήνιν των ιεραρχών



Προς ικανοποίηση των θιγομένων ιεραρχών από το ιστορικό γεγονός της καταστροφής τμημάτων του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα από χριστιανούς κατά τους πρώτους αιώνες εγκαθίδρυσης της νέας θρησκείας, όπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», βαίνει το υπουργείο Πολιτισμού, αποφασίζοντας να αφαιρέσει τις επίμαχες σκηνές από την ενημερωτική ταινία που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η διάρκειά τους είναι ελάχιστη αλλά έτσι οι επισκέπτες του μουσείου δεν θα βλέπουν πλέον ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν μάρμαρα του ναού. Η «τάξη» επανέρχεται αλλά η αλήθεια δοκιμάζεται. Και ένα νέο ζήτημα δημιουργείται, καθώς η αφαίρεση των συγκεκριμένων εικόνων μπορεί να κατευνάζει τα πνεύματα κάποιων, από την άλλη όμως εμφανίζονται τόσο το υπουργείο όσο και το μουσείο να παραδέχονται ένα λάθος το οποίο στην πραγματικότητα ουδέποτε έγινε! Διότι ουδείς είχε σκοπό να προκαλέσει ουδένα, δεδομένου ότι το γεγονός αυτό, το οποίο συνέβη πριν από 13 αιώνες, με τον Μεσαίωνα σε πλήρη εξέλιξη δηλαδή, λογικά δεν θα μπορούσε να συνιστά πρόκληση.

Στην αφαίρεση του τμήματος της ταινίας συμφωνούν τόσο ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς όσο και ο πρόεδρος του μουσείου καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής με το σκεπτικό ότι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να λειτουργεί ενοποιητικά χωρίς να υπάρχουν παρερμηνείες. Γεγονός είναι όμως ότι από τους χιλιάδες επισκέπτες του μουσείου, που έχουν δει το φιλμάκι των 13 λεπτών το οποίο προβάλλεται διαρκώς, ουδείς εξέφρασε ως σήμερα κάποια διαμαρτυρία ή έστω παρατήρηση για τις συγκεκριμένες εικόνες. Και αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα όσον αφορά τους Ελληνες: Είτε ότι γνωρίζουν καλά πλέον την Ιστορία τους είτε ότι οι συγκεκριμένες σκηνές περνούν απαρατήρητες. Το δεύτερο είναι το πιθανότερο, οπότε η απορία πώς προκλήθηκε το θρησκευτικό αίσθημα παραμένει.

Όσον αφορά, τέλος, το καθαρά ιστορικό μέρος οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.



ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Ελληνισμός ξαναΒεβηλώνεται δια χειρός του Σαμαρά

Οι μνήμες για τον Σφαγιασμό και τις Καταστροφές του Ελληνισμού βεβηλώνονται για άλλη μια φορά. Τώρα δια χειρός του Υπουργού Πολιτισμού κ. Σαμαρά.

Δεν ξέρω αν ο Γαβράς ξανασταυρώνεται (Βήμα 24/7/09), ξέρω ότι από χθες βεβηλώνεται για άλλη μια φορά η μνήμη των εκατομμυρίων Ελλήνων που δολοφονήθηκαν από τους ρασοφόρους Χριστιανούς και Ξανακουκουλώνεται η εγκληματική και γραμμένη με το αίμα των Ελλήνων Ιστορία του Χριστιανισμού.

Επί αιώνες τα στίφη των ρασοφόρων κατέστρεφαν με ιερή μανία ό,τι ωραιότερο έχει δημιουργήσει ο ανθρώπινος Πολιτισμός. Πλείστα ακέφαλα αγάλματα, ανάγλυφα κ.λ.π. θα βλέπουμε σε κάθε επίσκεψη μας σε οποιοδήποτε Μουσείο της χώρας μας, ιδιαίτερα δε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Όσων αγαλμάτων έχουν σωθεί τα κεφάλια, παρατηρούμε, ότι έχουν σπασμένες με καλέμι τις μύτες, βγαλμένα τα μάτια κι είναι οπωσδήποτε χωρίς γεννητικά όργανα.

Οι μαυροφορεμένοι εγκληματίες κατέστρεψαν στο διάβα τους χιλιάδες Ιερά, Βωμούς, Ναούς, Ασκληπιεία και θέατρα και τα οποία γεγονότα δεν μπορεί κανείς Υπουργός Πολιτισμού να τα σβήσει.


Ένα από τα πολλά Ελληνικά γλυπτά του Νέου Μουσείου
της Ακρόπολης, που έχει γνωρίσει τη χριστιανική αγάπη...


Ενώ αυτό, που ενδεχομένως θα περίμενε κάποιος από τους ιεράρχες θα ήταν μια έστω συγνώμη για τις διαχρονικές καταστροφές, που επέφερε ο Χριστιανισμός στον Ελληνικό Πολιτισμό, δεν είναι το θράσος τους -που επιχειρούν να βγουν κι από πάνω τώρα- όμως, αυτό, που πρωτίστως εντυπωσιάζει.

Το πλέον εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ο ραγιαδισμός του αρμόδιου υπουργού -κατ’ ευφημισμό- Πολιτισμού, κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος, ενώ «κόπτεται» για την επιστροφή των μαρμάρων από την Αγγλία και προβαίνει σε «εθνικώς υπερήφανες» σχετικές δηλώσεις σε Ελληνικά και ξένα Μ.Μ.Ε., τώρα, που βρέθηκε -για το ίδιο θέμα- απέναντί του η Εκκλησία, άφησε κατά μέρος την υπερηφάνεια και άμεσα «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις»...

Ντροπή σε όσους κλείνουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους στις κραυγές του παρελθόντος. Ο τωρινός Υπουργός Πολιτισμού θα είναι άλλος ένας στους τόσους που θα χαρακτηρισθεί προδότης και εγκληματίας.
Ντροπή και σε όλους τους πολιτικούς της σημερινής Ελλάδος για άλλη μια φορά.


ΠΗΓΗ:
ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Γαβράς ξανασταυρώνεται

Η Ιερά Σύνοδος επικοινώνησε με τον υπουργό Πολιτισμού με το εξής πολιτισμένο αίτημα: Να κάνει ντα τον Κώστα Γαβρά. Ο αθεόφοβος σκηνοθέτης, σε ταινιάκι 13 λεπτών για την Ακρόπολη, παρουσιάζει ρασοφόρους να φέρονται ως βάνδαλοι στα μάρμαρα των αρχαίων προγόνων. Η σκηνή τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ. και θεωρείται επιστημονικά τεκμηριωμένη. Πρόκειται για ανελέητο, πλην όμως σύντομο σφυροκόπημα. Διαρκεί λίγο παραπάνω από ένα λεπτό και συνοδεύεται από ηχητικές εξηγήσεις: «Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο». Δεν ξέρουμε τι θα προτιμούσαν οι άγιοι πατέρες. Απαλοιφή της σκηνής και να μείνει μια χρονολογική τρύπα στο ντοκυμαντέρ ή μήπως να παρουσιαστούν ορθόδοξοι μοναχοί να παίρνουν μέρος σε πομπή των Παναθηναίων; Ο κ. Αντ. Σαμαράς επέλεξε μια μεσοβέζικη λύση. Είπε ότι θα «εξετάσει το ζήτημα» και με μια σιβυλλική δήλωση άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «επανόρθωσης». Για να γίνει όμως επανόρθωση, δηλαδή να περικοπούν τα πλάνα, οι παραγωγοί της ενημερωτικής ταινίας θα πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι άσχετοι και ότι φόρεσαν στις φιγούρες σκουρόχρωμα μακριά ρούχα, γιατί τότε δεν υπήρχαν μπεζ λινά. Επίσης, θα πρέπει να αποκαλύψουν ότι δεν ανέτρεξαν σε ιστορικές πηγές, αλλά σε σελίδες fiction, όπως το βλάσφημο μυθιστόρημα «μ.Χ.» του Βασίλη Αλεξάκη. Μια άλλη προοπτική «επανόρθωσης» είναι να αποσυρθεί εντελώς το έργο από το Μουσείο, να μην προσφέρεται στους επισκέπτες ως υλικό πληροφόρησης. Και, γιατί όχι, να αντικατασταθεί από βίντεο αρτ με βίους αγίων.


Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος υπουργός Πολιτισμού δέχεται πιέσεις για να παρέμβει.
Ο πολιτικός κόσμος, μαζί και ο υπουργός Πολιτισμού, οφείλουν να στηρίξουν τον Γαβρά. Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ του ιστορικού ντοκυμαντέρ και των άλλων έργων τέχνης. Το πρώτο κρίνεται για την αλήθεια, ενώ η τέχνη έχει κάθε δικαίωμα παραποίησης και ψεύδους. Δεν είναι ζήτημα πίστης, ηθικής, βλασφήμιας, αλλά βρισκόμαστε μπροστά σε κίνδυνο παραχάραξης της Ιστορίας. Οι πηγές, αλλά και οι αρχαιολογικές έρευνες, είναι σαφείς: καταγράφεται στα βυζαντινά χρόνια καταστρεπτική μανία των χριστιανών στα απομεινάρια του Δωδεκάθεου. Το ταινιάκι του Γαβρά δεν κάνει καμία φοβερή αποκάλυψη, πλην όμως η Ιερά Σύνοδος θα απαντήσει οργανωμένα. Αποφάσισε «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού». Θα βρεθούν μελετητές να στηρίξουν τη θέση, εδώ βρέθηκαν άλλοι που παρουσιάζουν τον Μεγαλέξανδρο ως Σκοπιανό.

Λίγοι θα υποστηρίξουν θεσμικά τον Γαβρά και ελάχιστοι θα το κάνουν δημόσια. Στις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις οι πολιτικοί κάνουν τουμπεκί. Νιώθουν εξαιρετικά άβολα στην ιδέα της διαμάχης με το παπαδαριό. Το ερώτημα είναι αν η σιωπή και η υποταγή στα εκκλησιαστικά προστάγματα συνάδουν προς το κοινό αίσθημα. Δεν τεκμαίρεται από πουθενά ότι ο σκοταδισμός έχει πέραση. Τουναντίον, κάποια γεγονότα δίνουν αντίθετη αίσθηση: στην έκθεση Οutlook περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες είδαν τον βλάσφημο πίνακα αδιαμαρτύρητα, μέχρι που έγινε πολιτικό ζήτημα. Οι φωνές του κ. Μ. Εβερτ και του Προκαθήμενου της Ελλαδικής Εκκλησίας ήταν πιο δυνατές από τις φωνές χιλιάδων φιλότεχνων. Η φασαρία των ολίγων φανατικών προσκρούει σε εκκωφαντική σιωπή.


Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Οργισμένα ράσα για το Μουσείο της Ακρόπολης

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ .....
ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
.





Ζητούν να αποσυρθεί το βίντεο το οποίο δείχνει φιγούρες που μοιάζουν με ιερείς να καταστρέφουν αρχαία και θα χρηματοδοτήσουν έρευνα για την συμβολή της Εκκλησίας στην διάσωση του Αρχαίου ελληνικού Πολιτισμού

Ανδρικές φιγούρες που σφυροκοπούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα, κάπου στον... 8ο αιώνα μ.Χ., όπως παρουσιάζονται, κατόπιν ψηφιακής επεξεργασίας φυσικά, σε ενημερωτικό φιλμάκι του Νέου Μουσείου Ακρόπολης προκαλούν - 13 αιώνες μετά- την μήνιν της Εκκλησίας. Η Ιερά Σύνοδος που «είδε» στις φιγούρες ορθόδοξους ιερείς εξεγέρθηκε κατά την προχθεσινή συνεδρίασή της, ζήτησε η προβολή να σταματήσει και ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος ενημέρωσε ότι έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς το υπουργείο Πολιτισμού.

Πάντως, η ιδιότητα αυτών των ανθρώπων της βυζαντινής εποχής, με τα μακριά σκουρόχρωμα ενδύματα, δεν δηλώνεται σαφώς, ούτε άλλωστε υπήρξε τέτοια πρόθεση, όπως λέει η κυρία Κορνηλία Χατζηασλάνη, προϊσταμένη του τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου. «Δεν είχαμε καμία πρόθεση να θίξουμε κανέναν» είπε η ίδια χθες στο «Βήμα», έκπληκτη από το θέμα που δημιουργήθηκε, το οποίο άκουγε για πρώτη φορά. « Το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» δήλωσε πάντως ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς , ο οποίος έγινε αποδέκτης των συγκεκριμένων διαμαρτυριών.

Το φιλμάκι που παρουσιάζεται στο Μουσείο της Ακρόπολης, διάρκειας 13 λεπτών, δημιουργήθηκε για την πληροφόρηση των επισκεπτών της περίφημης γυάλινης αίθουσας του Παρθενώνα. Να σημειωθεί μάλιστα ότι οι υπό συζήτηση «σκηνές» έχουν διάρκεια ενάμισι λεπτού και προέρχονται από ένα φιλμάκι που δημιούργησε ο διάσημος σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς για την Ακρόπολη και τα μνημεία της και είχε προβληθεί κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας σε μεγάλη εκδήλωση στη Νέα Υόρκη.

Η ταινία εισάγει στη φιλοσοφία του οικοδομικού προγράμματος του Περικλή μετά τους Μηδικούς Πολέμους και αναφέρεται συνοπτικά στην ανέγερση του ναού, στα χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικά του στοιχεία, στην περιγραφή του γλυπτού του διάκοσμου και, τέλος, επιγραμματικά σχεδόν, στην ιστορία του μνημείου διά μέσου των αιώνων.

«Από την κατασκευή του Παρθενώνα ως σήμερα πέρασαν σχεδόν 25 αιώνες. Ο ναός γνώρισε πολλές περιπέτειες. Η πρώτη μεγάλη καταστροφή έγινε μάλλον το 267 μ.Χ. και οφειλόταν σε εμπρησμό. Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν αργότερα, κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο. Πολλά από τα γλυπτά του Παρθενώνα δεν αποτέλεσαν εξαίρεση». Αυτό είναι το κείμενο που ακούγεται κατά την εξιστόρηση των παθημάτων του αρχαίου ναού, το οποίο στη συνέχεια αναφέρεται και σε άλλα ιστορικά γεγονότα: στη μετατροπή του Παρθενώνα σε εκκλησία της Παναγίας της Αθηνιώτισσας που ήταν η μεγαλύτερη της πόλης, ακολούθως επί των Φράγκων της Δ΄ Σταυροφορίας σε εκκλησία λατινικού δόγματος, σε μουσουλμανικό τέμενος από το 1458, όταν οι Οθωμανοί τούρκοι κατέλαβαν την Αθήνα στην καταστροφή του κατά την εκστρατεία του Μοροζίνι το 1687 και βέβαια στη συστηματική λεηλασία του από τον Ελγιν, ο οποίος απέσπασε και διήρπαξε πολλά γλυπτά του.

Στο ερώτημα σήμερα αν οι άνθρωποι της βυζαντινής εποχής προέβησαν σε καταστρεπτικές ενέργειες στα μνημεία της Ακρόπολης ή σε άλλα, η απάντηση που δίνεται τόσο από τις πολυάριθμες ιστορικές πηγές όσο και από την αρχαιολογική έρευνα, που μπορεί να διαπιστώσει σαφώς πότε και πώς προκλήθηκαν ζημιές σε αρχαιότητες, είναι καταφατική. Και είναι οφθαλμοφανής σε δεκάδες βυζαντινούς ναούς σε όλη τη χώρα - και στο Αγιον Ορος-, όπου στα κτίρια έχουν ενσωματωθεί κίονες, γλυπτά και άλλα δομικά υλικά από τους προϋπάρχοντες στο ίδιο σημείο αρχαίους ναούς. Από την άλλη οι πράξεις αυτές εξεταζόμενες υπό τις επικρατούσες τότε συνθήκες είχαν τη δική τους σκοπιμότητα και νομιμότητα, κάτι που ουδείς αμφισβητεί. Θα έλεγε κάποιος λοιπόν ότι ζητήματα σαν αυτό βλάπτουν πρώτα την ίδια την Εκκλησία. Γιατί σήμερα μόνο ένας ιστορικά αναλφάβητος θα μπορούσε να προκαλέσει την ανακίνηση τέτοιων θεμάτων, επιχειρώντας έναν ιδιότυπο σκοταδισμό.


Η Ιερά Σύνοδος πάντως στο ανακοινωθέν που εξέδωσε δεν κάνει καμία αναφορά στο θέμα του Μουσείου. Ανακοινώνει απλώς την απόφασή της «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (Μνημεία - Γραμματεία)».


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Ο τελικός Θρίαμβος των Πραγματικών Υιών του Φωτός

«Πολλές είναι οι μορφές που παίρνουν οι θεοί,
Πολλά τα τελειώνουν απροσδόκητα οι θεοί.
Όσα πέρασαν απ' το μυαλό μας δεν έγιναν
Και στα απροσδόκητα βρήκε τρόπο ο θεός.
Τέτοιο ήταν το τέλος και της υπόθεσης αυτής.»

Πολλαί μορφαί των δαιμονίων,
Πολλά δ αέλπτως κραίνουσι θεοί.
Και τα δοκηθέντ ουκ ετελέσθη,

Των δαδ οκήτων πόρον ηύρεν Θεός.

Τοιόνδ απέβη τόδε πράγμα.
Ευριπίδου Βάκχες, τελευταίο χορικό και κλείσιμο της τραγωδίας.
Στ.1388-1392

Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα και πράγματα δεν είναι καθόλου, μα καθόλου συμπτωματική. Ποιός είπε πως δεν γίνονται στις μέρες μας πραγματικά θαύματα;

Στην τόσο μεγάλη ιστορία του θεσμού του φεστιβάλ Αθηνών ΟΥΔΕΠΟΤΕ είχε ακυρωθεί παράσταση στο θέατρο της Επιδαύρου, παρά μόνο για λόγους πολύ έντονων καιρικών φαινομένων η συνδικαλισμού και αυτό σπανιότατα. Τώρα δεν ακυρώθηκε μόνο η παράσταση του κου Γκιτάι στις 24 Ιουλίου ημέρα Παρασκευή, αλλά και η επανάληψη της και την επομένη ημέρα Σάββατο 25 Ιουλίου.

Ούτε έβρεξε, ούτε χιόνισε ούτε έπιασαν ανεμοστρόβιλοι και τυφώνες. Θεϊκός Ελληνικός άνεμος φύσηξε και σκόρπισε σε κομμάτια, πήρε και σήκωσε τον Κο Γκιτάι και την παρέα του. Ήρθατε να προκαλέσετε κύριοι και να περιπαίξετε στον ιερό του χώρο, τον γυιό του μέγιστου Κούρου Διός, τον Διόνυσο; Δεν γνωρίζατε τις συνέπειες που θα είχατε όταν οι δεκάδες χιλιάδες φωνές των αγανακτισμένων Ελλήνων και Ελληνίδων μπροστά στην ιεροσυλία που θέλατε να διαπράξετε θα καλούσαν τον Ατρωμο, Ζαγρέα, Ηρικεπαίο, Θεσμοφόρο, Θυρσοτινάκτη, Ιακχο, Μαιναδικό και Μαινόμενο, Οργιοφάντη, Πυρογενή, Σωτήρα Μέγα Διόνυσο;

Από τον Έβρο μέχρι και την Κρήτη, από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, σε όλη τη Ελλάδα αλλά και στον απανταχού συνειδητοποιημένο Ελληνισμό σε Αμερική, Αυστραλία, Ευρώπη Ασία και Αφρική το μήνυμα ήταν ένα.

Αυτή τη φορά, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!

Και δεν πέρασαν, γιατί ...

Αυτός μ' άδικη γνώμη και με παράνομη οργή
Και με μανιασμένη σκέψη
Για τις τελετές τις δικές σου, Βάκχιε και της μάνας σου
Έρχεται, για να νικήσει με την βία
Αυτό πού είναι ανίκητο.
Ευριπίδου Βάκχες στ.997-1001.

Απεχώρησε ο Δημήτρης Καταλειφός, δεν του έβγαιναν οι πρόβες του κου Γκιτάι, έπαθε αφωνία η κα Ζαν Μορό λόγω ωτίτιδας και φαρυγγίτιδας και εδώ πρέπει να της δώσουμε τις ειλικρινείς μας ευχές για περαστικά και ταχεία ανάρρωση αφού η λοιπή της καλλιτεχνική παρουσία και έργο είναι πραγματικά προς έπαινο και αναμφισβήτητη αναγνώριση, ήρθε σε ρήξη ο διευθυντής του φεστιβάλ κος Λούκος με τον όλο απαιτήσεις Κο Γκιτάι και μπράβο στον κο Λούκο γιά όλη την εν γένει του στάση και αξιοπρεπή συμπεριφορά του, τι άλλο έπρεπε να γίνει για να πάρετε το μήνυμα; Μόνο κεραυνοί δεν έπεσαν στην Επίδαυρο, που ευτυχώς δεν έγινε η παράσταση γιατί ίσως το βλέπαμε κι αυτό!!

Αφήστε λοιπόν ήσυχη την ιερή Επίδαυρο και μην προκαλείτε. Και ας είναι αυτό το συγκλονιστικό γεγονός που η ιστορία πια το κατεχώρησε ως μοναδική περίπτωση, ανεξήγητη, περίεργη και με πολλά ερωτηματικά, για τους γνωρίζοντες όμως απόλυτα φυσιολογική, αφορμή και δίδαγμα για να μην επαναληφθεί στο μέλλον παρόμοιο ανοσιούργημα, βεβήλωση και ύβρις. Λάβετε τα παραπάνω σοβαρά υπ όψιν σας κύριε Λούκε, γιατί το κύρος και η ιστορία ενός θεσμού τόσο πετυχημένου όσο αυτός των θεατρικών δρωμένων της αρχαίας Επιδαύρου δεν επιδέχεται άλλες αποτυχίες, άστοχους πειραματισμούς και ανθελληνικές ύβρεις. Και θα είναι κρίμα και άδικο για το τόσο πετυχημένο έργο σας και τις καθ' όλα αξιέπαινες προσπάθειες, τόσο προσωπικώς του ιδίου αλλά και των συνεργατών σας, να χρεωθείτε στο μέλλον πάλι τον Γκιτάι η άλλες παρόμοιες προπαγανδιστικές «θεατρικές» σούπες που άλλοι μαγειρεύουν και θέλουν να μάς επιβάλλουν και να μας σερβίρουν, μαζί με όλα τα επακόλουθα που νομοτελειακά αλλά και σε επίπεδο ακόμα πιο έντονων κινητοποιήσεων και δράσεων που αναμφισβήτητα θα βρείτε μπροστά σας .

Όσο για μας Ελληνίδες και Έλληνες που δώσαμε αδελφωμένοι και μονιασμένοι τον μεγάλο και υπέρ προγόνων, ιερών και πατρίδος αγώνα, ας είναι αυτό ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το πόσα πολλά μπορούμε να πετύχουμε, όταν σε ψόγο και απομόνωση των διασπαστών, κακόβουλων, μίζερων λασπολόγων και συκοφαντών, που επί τέλους κάποια στιγμή πρέπει να δούμε σε κάποιους εξ αυτών το εσκεμμένο και τον δόλο στις ενέργειες τους, είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

Δεν είστε μόνοι, δεν είμαστε μόνοι!!

Ω φώς τεράστιο για μάς της βακχικής παρουσίας σου,
Με πόση χαρά σε αντίκρυσα, καθώς βρισκόμουν σε ερημιά!!
Ευριπίδου Βάκχες στ.608-609

Γιοί του φωτός, παιδιά του Διός, του Διονύσου και του Απόλλωνος.

Ελληνίδες και Έλληνες.

Οι Θεοί μαζί μας για νέες νίκες, για νέες μάχες.

ΠΗΓΗ: ΙΧΩΡ

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Η Επέμβαση του Θεού του Φωτός


Οριστική ακύρωση της παράστασης στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ.



Ο πατρώος θεός του Φωτός (ΕΩΣΦΟΡΟΣ) έκανε την επέμβαση του και δεν επέτρεψε να γίνει η παράσταση και να βεβηλωθεί ο ιερός χώρος του υιού του Φωτός ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ, από τους υιούς του σκότους.

Ο πατρώος Απόλλων είναι ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ στον αγώνα των πραγματικών υιών του Φωτός. Άλλο ένα γεγονός που πιστοποιεί την εκπλήρωση του χρησμού της τελευταίας Πυθίας.

Η μεγάλη αυτή νίκη με την βοήθεια τουΦΟΙΒΟΥ ανήκει σε όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ που σήκωσαν το ανάστημα τους και φώναξαν κατά της απόπειρας βεβήλωσης του Ιερού χώρου της Επιδαύρου.


Οράτε το μέλλον, ευγένειαν ασκείτε, επαινείτε αρετήν.
Έρρωσθε κι ευδαιμονείτε!


ΠΗΓΗ: ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ


Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Το Απολλώνιο Φως έφερε μια πρώτη νίκη


Το Απολλώνιο Φως μας έδωσε μια πρώτη νίκη, ο αγώνας για τον επανΕλληνισμό συνεχίζεται

Είναι επίσημο και χωρίς καμία αμφισβήτηση. Η παράσταση του Αμώς Γκιτάι στις 24 Ιουλίου στην Επίδαυρο, έλαβε τέλος!! Όπως ανακοίνωσε το φεστιβάλ Αθηνών η παρουσίαση στις 24 Ιουλίου αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους και θα πραγματοποιηθεί μόνο εκείνη στις 25 Ιουλίου ημέρα Σάββατο. Όσοι έχετε προμηθευτεί εισιτήρια, και από πληροφορίες μας είναι πάρα μα πάρα πολλοί συνέλληνες και συνελληνίδες που ήδη το έχουν κάνει, θα πρέπει να τα αλλάξετε με αυτά του Σαββάτου. Σάββατο λοιπόν 25 Ιουλίου.

Και ένα είναι βέβαιο. Λόγω ημέρας πολλοί περισσότεροι θα μπορέσουν να δώσουν το παρόν, χωρίς ακρότητες και λοιπές άνομες ενέργειες που ξέρουν καλά αυτοί να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Πολιτισμένα και Ελληνικά θα πάρουν μέσα στην ιερά Επίδαυρο την απάντηση που τους αξίζει. Οποιαδήποτε άλλη προβοκάτσια ετοιμάζεται είναι είτε ηλίθια πράξη είτε κατασκευασμένη από τους ίδιους και θα μας βρει κάθετα αντίθετους.

Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό. Η σκηνογράφος του έργου Κα Ομπολένσκι σε συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής αποκαλυπτικά:

Οι πύργοι της Επιδαύρου: Στην Επίδαυρο θα βάλω τέσσερις μεταλλικούς πύργους, οι οποίοι με κανέναν τρόπο δεν αντιπροσωπεύουν τους Πύργους της Ιερουσαλήμ. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Είναι ένα στοιχείο σκληρό. Το κρύο μέταλλο παραπέμπει στον πόλεμο και ο Γκιτάι το χρησιμοποιεί με έναν τρόπο που φέρνει στο νου τέτοιες σκηνές. Ταυτόχρονα, οι πύργοι χρησιμεύουν για να στήσουμε τα φώτα και να λύσουμε το πρόβλημα του φωτισμού στην Επίδαυρο. Εγώ τους βλέπω ως μια εγκατάσταση που μας επιτρέπει να πούμε την ιστορία χωρίς να βαρύνουμε το τοπίο. Δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στην ορχήστρα, μόνο η Ζαν Μορώ, που θα αφηγείται την ιστορία, και η καρέκλα της, ίσως και μερικά μικρά αντικείμενα, αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε στις πρόβες.

Γιατί κυρία Ομπολέσκι τέτοια πρεμούρα να διευκρινίσετε ότι οι πύργοι που θα στήσετε στο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχουν καμμία σχέση με τους πύργους της Ιερουσαλήμ; Σας ρώτησε κανείς για να το διευκρινίσετε; Όχι βέβαια, αλλά μόνη σας θελήσατε να το βγάλετε πρώτη για να βγάλετε τάχα από πάνω σας τις υποψίες, για να μην σας πάρουμε είδηση. Αλλά το κάνατε χειρότερο!! Γιατί όπως λέει και ο σοφός Ελληνικός λαός, ο πρώτος οσμιστής και ο πρώτος κλανιστής η αλλιώς όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται.

Τι είναι λοιπόν αυτοί οι περίφημοι πύργοι της Ιερουσαλήμ;

Οι 4 στύλοι έχουν άμεση σχέση με το θέμα της παράστασης και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ:

Ο σύγχρονος ιουδαϊσμός μιλά συχνά για τέσσερις θεμελιώδεις στύλους της εβραϊκής πίστης που αλληλεπιδρούν και ο κάθε ένας αποτελεί σημαντική δύναμη ως τμήμα της Διαθήκης ανάμεσα στους Ισραηλίτες και τον Θεό. Συνδέονται με τις 4 κολώνες του Δεύτερου Ναού, που χτίστηκε στη θέση του κατεστραμμένου Ναού του Σολόμωντα. Αυτόν τον δεύτερο ναό είχαν καταστρέψει οι Ρωμαίοι στις 4 Αυγούστου του 70 μ.Χ. σηματοδοτώντας το τέλος της Εβραϊκής επανάστασης που ξεκίνησε το 66 μ.Χ. Το δυτικό τείχος (ή Τείχος των Δακρύων) είναι ότι απέμεινε από αυτόν το Ναό.

Οι 4 θεμελιώδεις στύλοι της Ιουδαϊκής πίστης είναι:

(1) η Τοράχ: ένας πάντα ζωντανός νόμος για τους Ιουδαίους εφόσον η γραπτή Τοράχ γίνεται κατανοητή λαμβάνοντας υπόψη την προφορική Τοράχ. Είναι ο νόμος του θεού και το Ισραήλ οφείλει να υπακούσει.

(2) Μονοθεϊσμός: ο ένας Θεός, μια ενότητα, πνευματική (όχι σωματική) και αιώνιος.

(3) Εκλογή: οι άνθρωποι (μόνο οι Εβραίοι Ισραηλίτες),που δημιουργήθηκαν από το Θεό σαν μέλη μιας οικογένειας, μια εταιρική προσωπικότητα, μια κοινότητα πίστης. Ο εκλεκτός λαός που επιλέχθηκε από τον ίδιο το Θεό πριν ακόμα και από τη Δημιουργία του κόσμου. Η αποκάλυψη του θεού στους Ισραηλίτες και η υπόσχεσή του να είναι πάντα κοντά τους (Γένεσις 12, 15, 17, 22). Σε όλα τα έθνη έστειλε πνεύματα να τους παραπλανήσουν αλλά τους Εβραίους τους προστατεύει ο ίδιος. Οι Εβραίοι είναι ο μόνος λαός που αγαπάει ο θεός. Οι απόγονοι του Αβραάμ είναι πάνω από όλα τα έθνη.

(4) ο Ναός: η γη σαν ιερό, πολιτικό και οικονομικό κέντρο (γνωστή σήμερα ως Eretz Yisrael = Γη του Ισραήλ), ένας δεσμός που φτάνει μέχρι τον Αβραάμ, τον «πατέρα των Εβραίων» (Γένεσις 17:7 - 8 7. και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα στις γενεές τους, σε μια αιώνια διαθήκη, για να είμαι Θεός σε σένα και στο σπέρμα σου μετά από σένα. 8. και θα δώσω σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα, τη γη τής παροικίας σου, ολόκληρη τη γη Χαναάν, σε αιώνια κατάσχεση· και θα είμαι ο Θεός τους).

Είπατε κάτι; Τι παιχνίδι πάτε να στήσετε στην Επίδαυρο στις 25 Ιουλίου; Κάποιοι μιλάνε για στημένο τελετουργικό Εβραϊκών μυστικιστικών κύκλων σε ιερό αρχαιοελληνικό χώρο ποιος ξέρει για ποιους λόγους. Είναι έτσι; Ξέρετε κάτι περισσότερο; Μήπως είναι ανακριβές; Για να τους αποστομώσετε όλους αυτούς τους αχρείους κάντε τους πύργους 3 η 5. Απλό δεν είναι; Αφού όπως δηλώσατε εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση να συσχετισθούν οι 4 πύργοι της παράστασης σας με αυτούς της Ιερουσαλήμ, να ένας λόγος να επιβεβαιώσετε καλύτερα τα λεγόμενα σας.

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.


ΠΗΓΗ: ΙΧΩΡ


Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Οι πράξεις των Υιών του ... Φωτός

Μια συγκλονιστική μαρτυρία για τις πράξεις των Υιών του... φωτός

«
Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ήταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...)».



Δεν επρόκειτο, λοιπόν, για «παλαιστινιακή προπαγάνδα», όπως έλεγε το Ισραήλ: οι φρικαλεότητες του ισραηλινού στρατού στη Γάζα (τυφλή βία εναντίον αμάχων, ανθρώπινες ασπίδες, βιβλικές καταστροφές) καταγγέλλονται τώρα από Ισραηλινούς στρατιώτες.

«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».

  • «"Αν δείτε οποιοδήποτε ίχνος κίνησης, πυροβολήστε. Αν φοβηθείτε ή απλά δείτε κάποιον, πυροβολήστε. Καλύτερα να σκοτωθεί ένας αθώος παρά να διστάσετε να σκοπεύσετε έναν εχθρό", διέταξε χαρακτηριστικά ένας διοικητής».

  • «"Ομάδες κρούσης τοποθετούσαν την κάννη του όπλου στον ώμο ενός Παλαιστινίου προτού εισβάλουν σε κάποιο κτίριο και τον χρησιμοποιούσαν ως "ανθρώπινη ασπίδα". Οι διοικητές μας έλεγαν ότι αυτές ήταν οι εντολές, ότι ήμασταν αναγκασμένοι να το κάνουμε", λέει ένας στρατιώτης».

  • «Ο διοικητής της μεραρχίας μας είχε πει ότι εκείνη δεν ήταν μια επιχείρηση περιορισμένης εμβέλειας, όπως στη Χεβρώνα, και ότι δεν έπρεπε να διστάζουμε αν υποπτευόμασταν κάποιον ή να νιώθουμε άσχημα για τις καταστροφές, διότι όλα γίνονταν για την ασφάλεια των στρατιωτών μας».
Περισσότερα

ΠΗΓΗ
ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΗΠΙΑ

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Η Βεβήλωση της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 24-25 Ιουλίου



Έγινε ή μάλλον θέλουν να γίνει και αυτό. Στην ιερότερη θεατρική σκηνή του κόσμου, στην Αρχαία Επίδαυρο, κάποιοι στις 24 και 25 Ιουλίου 2009 φιλοδοξούν να μας «επιμορφώσουν» με το έργο του Ισραηλινού σκηνοθέτη Αμώς Γκιτάι που έχει τον τίτλο «Ο πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους». Το έργο βασίζεται στην ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Εβραίου Φλάβιου Ιώσηπου (1ος μ.Χ), μέλους της θρησκευτικής παράταξης των Φαρισαίων, καθώς και εκφραστή διαφόρων σχολών του Ιουδαϊσμού, στις οποίες και εφοίτησε. Όπως δε αναγράφεται επί λέξει στο πρόγραμμα του φεστιβάλ Αθηνών 2009 «...στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό...».

Αναρωτηθήκαμε μήπως κάνουμε κάποιο λάθος και δεν διαβάσαμε σωστά ότι το συγκεκριμένο έργο θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο. Ψάξαμε μήπως ο χώρος παρουσίασης ήταν κοντά στην εβραϊκή συναγωγή των Αθηνών, όπου και θα ήταν πολύ δικαιολογημένη η παρουσίαση του εν λόγω έργου, αλλά τελικά διαβάσαμε καλά: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ!!! Δηλαδή αν δεν το καταλάβατε καλά στην Επίδαυρο στις 24 και 25 Ιουλίου θα παρακολουθήσουμε μάθημα Εβραϊκής ιστορίας και θρησκείας, για να εμπεδώσουμε τα γεγονότα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ το 70μ.Χ από τους κακούς Ρωμαίους, τους φορείς του Ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, που τελικά στην μεγάλη του βάση είναι Ελληνικός. Και να δούμε, μέσα από τον πάπυρο της Νεκράς θάλασσας, πως αυτό το Εβραϊκό στρατιωτικό εγχειρίδιο προφητεύει την σύγκρουση του καλού με το κακό, όπου βέβαια τελικά οι καλοί και υιοί του φωτός Ισραηλίτες θριαμβεύουν απέναντι στον κακό Ελληνορωμαϊκό κόσμο. Τόσο ωραία, τόσο απλά, τόσο καλά...

Θέατρο κατά τα άλλα, τέχνη!

Βρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι; Δεν υπάρχει φιλότιμο σ' αυτήν την χώρα; Τόσο πολύ αποχαυνώθηκαν οι Έλληνες ή μήπως κάποια μειωμένης Ελληνικής συνείδησης πιόνια, απλά παίζουν πολύ καλά το παιχνίδι τους; Πριν πολύ λίγο καιρό κυλούσε την Παλαιστίνη το αίμα των παιδιών ποτάμι στους δρόμους, από τα παιδιά του «φωτός» και έρχονται με νωπές ακόμα τις μνήμες να προκαλέσουν στην Επίδαυρο και να μας δώσουν το τάχα ιστορικό υπόβαθρο της εκλεκτικότητας τους, ως προστατευόμενος λαός του Γιαχβέ και επομένως «υιοί του φωτός»;

Θα πάνε Έλληνες να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο μισαλλόδοξο κήρυγμα αισχρού ρατσισμού και βίας που αναζητά μάλιστα και ιστορικό υπόβαθρο και δικαίωση; Γιατί αυτό που αποκαλούν ιερό βιβλίο τους, είναι αυτό ακριβώς που θεμελιώνει τον φυλετισμό-ρατσισμό και ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε εκλεκτούς και υπάνθρωπους. Επιτέλους μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας;

Ο κύριος Γκιτάι έρχεται να κάνει θέατρο ή προπαγάνδα; Γιατί και ο Χίτλερ οργάνωνε θεατρικές παραστάσεις και τις ονόμαζε τέχνη. Κι αυτός μιλούσε για περιούσιο λαό, μόνο πoυ αυτός ήταν ο Γερμανικός λαός και οι Άριοι. Και τι διαφορά έχει εντέλει ο εκλεκτός λαός του Γιαχβέ από τον εκλεκτό λαό του Χίτλερ; Και όμως έχουν. Ο πρώτος, ο Εβραϊκός, στο όνομα του Γιαχβέ (εξ ου και θεόπνευστος), καταστρέφει και διαχωρίζει την ανθρωπότητα σε γκόιμ (εβραϊκά ζώα-υπάνθρωποι), ενώ ο δεύτερος πράττει ό,τι πράττει στο όνομα ενός κοινού θνητού (Χίτλερ). Ο δεύτερος άντεξε κυριαρχικά περίπου δύο δεκαετίες, ενώ ο πρώτος, ο Εβραϊκός, όχι μόνο αντέχει για περισσότερες από τρεις χιλιετίες, αλλά εξακολουθεί να ποτίζει με το ρατσιστικό του δηλητήριο μέχρι και σήμερα τα έθνη της υφηλίου και να εξουσιάζει μέσω των σιωνιστικών εξουσιαστικών μηχανισμών του τις τύχες του πλανήτη. Αυτά με λίγα λόγια θέλει να μας παρουσιάσει σε μορφή τέχνης ο κύριος Γκιτάι στην ιερή Επίδαυρο. Τον θρίαμβο δηλαδή της Σιών απέναντι στους υπολοίπους λαούς του κόσμου.

Πώς τα δικά τους κατάμαυρα σκοτάδια θέλουν να σκεπάσουν τον λαμπρό και ζωοδότη ήλιο του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης;

Και για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι. Ο Φλάβιος Ιώσηπος ή Γιοσέφ μπεν Μαθιά, στου οποίου το έργο βασίζεται η παράσταση που θέλει να δώσει στην Επίδαυρο ο Αμώς Γκιτάι, γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ το 37μ.Χ από ιερατική Εβραϊκή και βασιλική γενιά, όπως ο ίδιος καταγράφει στα έργα του, «αλλ εξ ιερέων άνωθεν καταβεβηκός» και «υπάρχω δε και του βασιλικού γένους από μητρός». Ήταν δηλαδή από τα γεννοφάσκια του ο απόλυτος φορέας της εβραϊκής κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας και προπαγάνδας. Σε ηλικία 19 χρονών εισχωρεί στους Φαρισαίους και στην συνέχεια περνά από τις σχολές των Σαδδουκαίων και Εσσαίων. Στα 26 του τον στέλνει το Ιουδαϊκό συνέδριο της Ιερουσαλήμ στην Ρώμη για να διευθετήσει υποθέσεις του και στην συνέχεια σε πολλές άλλες αποστολές. Στα βιβλία του ο διακαής του πόθος είναι να υπερασπιστεί την παναρχαιότητα των Ιουδαίων και να τονίζει την υπεροχή τους έναντι όλων των άλλων λαών, καθώς και το μεγαλείο του Γιαχβέ και της Εβραϊκής θρησκείας έναντι και πάλι όλων των άλλων θρησκειών. Με λίγα λόγια προσπαθεί με μανία να κάνει το άσπρο μαύρο. Κατ' αυτόν οι Εβραίοι είναι οι φωτοδότες του πολιτισμού, ενώ όλοι οι υπόλοιποι λαοί τους έκλεψαν την σοφία με πρώτους τους Έλληνες, που την παρουσίαζαν ως δήθεν δική τους. Ο ανθελληνισμός του έντονος και συνεχής. Δεν χάνει αφορμή για να κατηγορήσει οτιδήποτε είναι Ελληνικό. Μέχρι και τους Σκύθες παρουσιάζει καλύτερους από τους Έλληνες, «Οι Σκύθες όμως που ευχαριστούνται να σκοτώνουν ανθρώπους κι έχουν λίγη διαφορά από τα θηρία, τα έθιμα τους εννοούν με όλα ταύτα να προστατεύουν και τον Ανάχαρσι, που ήταν ξακουστός και μέσα στην Ελλάδα για την σοφία του, τον σκότωσαν άμα γύρισε στον τόπο τους, γιατί τους φάνηκε πως ήρθε καταμεμολυσμένος από τα Ελληνικά έθιμα. Και μέσα στους Πέρσες θα βρει πολλούς που τιμωρήθηκαν για τον ίδιο λόγο» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος Βιβλίο Β παρ. 269). Δηλαδή οι Έλληνες ήταν χειρότεροι από τους δολοφόνους ανθρώπων Σκύθες που λίγη διαφορά έχουν με τα ζώα. Οι Έλληνες δηλαδή ήταν χειρότεροι και απ' τα ζώα κατα τον Ιώσηπο!!

Και αλλού αναφέρει, «Ο Πλάτων μιμήθηκε τον δικό μας νομοθέτη (Μωυσή) και στο ότι συστήνει, πως καμία άλλη απασχόληση για τους πολίτες δεν είναι τόσο σπουδαία, όσο η υποχρεωτική και λεπτομερειακή απ όλους μελέτη των νόμων...» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 257). Ευτυχώς που ο Πλάτωνας δηλαδή διάβαζε την Βίβλο και άνοιξε τα στραβά του και τους αντέγραψε!!!

Σε άλλο χωρίο μας αναφέρει, «Γιατί κι ο Πυθαγόρας κι ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων και οι μεταγενέστεροι τους φιλόσοφοι της Στοάς, σχεδόν όλοι τα ίδια πρεσβεύουν για την φύση του θεού (Γιαχβέ). Αυτοί όμως καθώς ασκούσαν την φιλοσοφία σε κύκλο μικρό, δεν τόλμησαν να πουν φανερά στα πλήθη που ήταν γεμάτα προλήψεις, την αλήθεια της γνώμης τους. Ενώ ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής), φροντίζοντας ώστε οι πράξεις του να είναι πάντα σύμφωνες με τα λόγια του, όχι μονάχα τους συγχρόνους του έπεισε, παρά και στις μέλλουσες γενιές έκανε ώστε η πίστη στον θεό(Γιαχβέ) να ριζώσει ασάλευτη μέσα τους» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 168-169).

Απίστευτα πράγματα!!
Ο Πυθαγόρας δηλαδή ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων, κατά βάθος πίστευαν στον Γιαχβέ, αλλά ντρεπόνταν να το πούνε...Κι αλλού «Εγώ λοιπόν επιμένω πως ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής) όλους τους όπου γης νομοθέτες τους ξεπερνάει στην αρχαιότητα. Γιατί οι Λυκούργοι και οι Σόλωνες κι ο Ζάλευκος ο νομοθέτης των Λοκρών κι όλοι όσοι θαυμάζονται ανάμεσα στους Έλληνες, μπροστά σ' εκείνον μοιάζουν σαν χτεσινοί και προχθεσινοί, αφού στην αρχαιότητα ούτε καν η λέξη νόμος ήταν γνωστή στους Έλληνες» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ.154).

Βρε Λυκούργε, Σόλωνα και Ζάλευκε και όλοι οι υπόλοιποι, όλοι σας την Βίβλο διαβάζατε; Γιατί δεν αναφέρατε ότι τα κλέψατε όλοι σας από τον μέγα νομοθέτη Μωυσή; Και συ βρε Μίνωα που κάθε εννέα χρόνια ανέβαινες στο ιερό όρος της Κρήτης για να πάρεις τους νόμους από τον Δία, μήπως κι εσένα στο σφύριξε το μέγα μυστικό ο Μωυσάκος που παρεμπιπτόντως έκανε ταξίδια στον χρόνο, αφού γεννήθηκε, αν γεννήθηκε, κάπου 800 χρόνια μετά από εσένα; Τα πρώτα μεγάλα Μινωικά ανάκτορα στην Κρήτη τοποθετούνται γύρω στο 2000 π.Χ.

Αυτά που αναφέραμε ήταν μόνο ενδεικτικά αποσπάσματα από την απύθμενη βλακεία, αγραμματοσύνη, υπερβολή και μένος κατά των Ελλήνων που ο Ιώσηπος εκφράζει μέσα στα έργα του. Τα πράγματα όμως είναι ακόμα χειρότερα, ειδικά στις κρίσιμες στιγμές που σήμερα ειδικά η πατρίδα μας διέρχεται και τις κάθε είδους ανθελληνικές προκλήσεις που βιώνουμε σαν έθνος και πολιτισμός, με κορυφαίο βέβαια θέμα τις Σκοπιανές διεκδικήσεις.

Και θα αναρωτηθείτε βέβαια τι σχέση μπορεί να έχει ο Ιώσηπος με το Σκοπιανό.

Τόσο μεγάλη όσο δεν φαντάζεστε, γιατί ουσιαστικά αυτός είναι που πρώτος μέσα από τα κείμενα του κάνει λόγο για διαχωρισμό Ελλήνων και Μακεδόνων, αυτός που κουβαλάει νερό στον μύλο των Σκοπιανών αναφορικά με το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας, που σφετερίζονται οι απόγονοι των Σλάβων σήμερα. Πως το κάνει; Διαβάζουμε και πάλι από το βιβλίο Β Κατά Απίωνος, παρ 69 «Το βέβαιο είναι πως όσο κατέχανε την πολιτεία ετούτη, οι Έλληνες και οι Μακεδόνες...» Και παρακάτω «Αυτοί λοιπόν στάθηκαν οι πρώτοι αίτιοι του κακού, γιατί είχε λείψει πια από τον λαό η σταθερότητα εκείνη των Μακεδόνων και των Ελλήνων» (Βιβλίο Β παρ. 70) και στο ίδιο βιβλίο παρ. 138 «Γιατί δεν θα στεναχωριόταν βέβαια αν ήταν Έλληνας η Μακεδόνας».

Και πάνω σ' αυτό ακριβώς το έργο του μισέλληνα και επικίνδυνου για τα εθνικά μας δίκαια και συμφέροντα Ιώσηπου στήριξε το έργο που θέλει να παρουσιάσει στην Επίδαυρο ο κύριος Γκιτάι.

Τα ξέρατε όλα αυτά κύριοι και κυρίες υπεύθυνοι; Ξέρατε τι αισχρό ανθελληνικό παιχνίδι παίζει ο κύριος Γκιτάι πίσω από τις πλάτες σας; Ή μήπως πιστεύετε ακόμα ότι αυτό είναι τέχνη και όχι του αισχίστου είδους προπαγάνδα; Θέλουν να δουν πόσο αντέχουμε; Θέλουν να δοκιμάσουν πόσο πολύ μπορούν να προχωρήσουν, για να προετοιμάσουν τα επόμενα τους βήματα; Θα υποδεχθούμε λοιπόν τον κύριο Γκιτάι μετά βαΐων και κλάδων;



Ελληνίδες και Έλληνες

Περιμένουμε τα σχόλια σας στο email μας (info@ixorcosmos.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ), καθώς και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας μέσα στα πλαίσια του συντάγματος των νόμων και της ευπρέπειας, αλλά και του αναφαίρετου δικαιώματος μας της διαμαρτυρίας και της καταγγελίας στους αρμόδιους φορείς και τον Ελληνικό λαό, όταν προσβάλλεται τόσο βάναυσα και προκλητικά η αξιοπρέπεια και η τιμή του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού.

24 και 25 Ιουλίου 2009, η ιερή Επίδαυρος θα βρίσκεται μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση και βεβήλωση στην ιστορία της.

Θα τους αφήσουμε;